Shop More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist Member BelénFemale/Spain Groups :iconlikeabosscosplay: LikeaBossCosplay
Hetalia CMVs made in Spain
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 131 Deviations 1,724 Comments 14,803 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

We are on fire this summer ;) Read the description! It's worth it 

I hope you like it!!!
(It has been years literally since I directed a CMV, I'm happy :'))

deviantID

Voldiesama's Profile Picture
Voldiesama
Belén
Artist | Hobbyist | Other
Spain
Belén? Who is this “Belén" you speak of? You are quite certain there has never been, nor ever will be…

Yeah, this is a really shitty disguise.

I'm a member of the awesome cosplay group "Like a Boss Cosplay".

Tumblr: voldiesama.tumblr.com
Twitter (spanish): twitter.com/Belelicious
Youtube channel: www.youtube.com/user/LikeaBoss…
Likeaboss Cosplay page on DA: :iconlikeabosscosplay:

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconcammysbutt:
cammysbutt Featured By Owner Nov 2, 2014
I find it humorous how mainland Spaniards look nothing like the Hispanics out here in the west.
And don't worry that's a damn good thing for you.
Reply
:iconvoldiesama:
Voldiesama Featured By Owner Nov 3, 2014  Hobbyist Artist
well actually we're pretty far!! haha but I don't think it's a good thing :[
Reply
:iconcammysbutt:
cammysbutt Featured By Owner Nov 3, 2014
The Hispanics out here look like crap.
Reply
:iconvoldiesama:
Voldiesama Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist Artist
hahaha why?
Reply
(1 Reply)
:iconchibimisa94:
ChibiMisa94 Featured By Owner Oct 20, 2014
Ahhw grazie for the watch Hug 
Reply
:iconvoldiesama:
Voldiesama Featured By Owner Oct 20, 2014  Hobbyist Artist
no problem! Kitty Jessica  
Reply
:iconflatcat1:
flatcat1 Featured By Owner Oct 6, 2014
*Gasp* Senpai noticed me!! (Thanks for the llama)
Reply
:iconvoldiesama:
Voldiesama Featured By Owner Oct 7, 2014  Hobbyist Artist
hahaha don't worry ;)
Reply
:iconstella1999:
stella1999 Featured By Owner Oct 4, 2014
Oh my gosh, girl-
I wish could so hot like you! 
You are amazing and I think your best look is Fem!Prussia. (Especially on your girlfriend video, haha!) 
;3 
Reply
:iconvoldiesama:
Voldiesama Featured By Owner Oct 4, 2014  Hobbyist Artist
THANK YOU!!! OMG THIS MAKES ME SO HAPPY!!! Blushed Super Happy Flailing Cookie 
wow thanks!! Really you have made my day :) (Prussia is my fav cosplay and my fav character and actually I'm making again my cosplays so this encourages me a lot ^^)
Reply
Add a Comment: